Contact

Contact

Heb je een vraag over jouw nieuwe badkamer? In de veelgestelde vragen kun je wellicht het antwoord vinden. Niet gevonden? Neem dan contact met ons op per mail of telefonisch.

Adresgegevens

Berens Badkamers
Dé badkamerspecialist van Nederland

Pompmolenlaan 43C
3447 GK Woerden
0348-46 01 32

showroom@berensbadkamers.nl

Openingstijden showroom

08.00 – 17.00 uur

08.00 – 17.00 uur

08.00 – 17.00 uur

08.00 – 21.00 uur

08.00 – 17.00 uur

08.00 – 12.00 uur

Gesloten

Veelgestelde vragen

Kan ik informatiebrochures ontvangen?

Ja, in onze showroom hebben wij diverse informatiebrochures liggen. Wil je extra informatie, dan staan wij je graag te woord.

Hebben jullie diverse producten op voorraad?

Ja, wij hebben diverse producten op voorraad. Denk aan een inbouwreservoir, druktoetsen om door te spoelen, baden, diverse soorten drains, radiatoren, fonteinsets, kranen en douchsets, toiletpotten en diverse soorten accessoires.

Mag ik van Pinterest afbeelding sturen?

Uiteraard mag je sfeerbeelden die je op Pinterest hebt gevonden naar ons sturen. Dit zorgt er juist voor dat we je gericht kunnen helpen.

Bij het insturen van een moodboard,ben ik dan verplicht tot kopen?

Nee, dat ben je niet. Wij kunnen wel op basis van jouw moodboard een offerte uitbrengen.

Verkopen jullie tegellijm?

Nee, dit hebben wij niet in ons assortiment. De tegelzetter regelt dit.

Kan ik bij jullie plinten kopen voor mijn pvc vloer?

Ja, wij verkopen diverse plinten voor PVC-vloeren. De plinten zijn ook los verkrijgbaar.

Kan ik bij jullie de voegkleur kopen?

Nee, dit gaat via de tegelzetter. De tegelzetter kan je adviseren qua kleur.

Hebben jullie iemand die pvc vloeren kan leggen?

Nee, maar wij kunnen je wel advies geven wie dit voor je kan realiseren.

Hebben jullie een vaste tegelzetter?

Nee, wij hebben geen vaste tegelzetter. Wel kunnen wij contactgegevens van tegelzetters verstrekken.

Hoe lang heb ik garantie op mijn Belakos pvc vloer?

Je bent met een Belakos PVC-vloer verzekerd van kwaliteit en je hebt tot wel 15 (vijftien) jaar garantie.

Ik wil onderdelen bestellen.

Uiteraard verlenen we ook buiten de garantieperiode service op het sanitair. Neem voor de mogelijkheden en geldende tarieven contact met ons op via telefoonnummer 0348-46 01 32 of mail je verzoek en contact-/adresgegevens naar showroom@berensbadkamers.nl.

Wat zijn de algemene voorwaardes?

Onze algemene voorwaarden zijn terug te vinden onderaan de hoofdpagina.

Mijn garantie termijn is verstreken. Kan ik nog een beroep doen op jullie serviceafdeling?

Uiteraard verlenen we ook buiten de garantieperiode service op je badkamer. Neem voor de mogelijkheden en geldende tarieven contact met ons op via telefoonnummer 0348-46 01 32 of mail je verzoek en contact-/adresgegevens naar showroom@berensbadkamers.nl.

Hoe maak ik een spiegel schoon?

Reinig je spiegel met water en een zachte doek. Om corrosie te voorkomen, droog je de spiegel na het reinigen. Gebruik geen agressieve schoonmaakmiddelen zoals ammoniak- en zuur bevattende producten, want deze kunnen het oppervlak aantasten.

Hoe maak ik een bad schoon?

Voor het behoud van de glans is het belangrijk om het bad regelmatig te reinigen met een spons en vloeibaar reinigingsmiddel. Let op dat het reinigingsmiddel geschikt is voor kunststoffen zoals acryl. Voor intensieve reiniging van je acryl bad kun je een speciale acrylreiniger gebruiken.

Wij adviseren om het bad na gebruik droog te wrijven om kalkaanslag tegen te gaan en het bad in een goede staat te behouden.

Gebruik voor het reinigen van je bad géén schuursponsjes of schuurmiddel. Ook het gebruik van oplosmiddelen, reinigingsmiddelen met zuur of antikalk raden wij af.

Hoe maak ik een douchewand schoon?

De douchewand is gevoelig voor kalkaanslag omdat deze direct in contact staat met spatwater. Kalkaanslag kan voorkomen worden door na het douchen de douchewand na te drogen met een doek of een douchewisser. Hardnekkige kalkaanslag kan verwijderd worden met schoonmaakazijn. Spoel na het gebruik van schoonmaakazijn alles goed na om inwerken van het azijn te voorkomen. Sommige schoonmaakmiddelen kunnen de profielen aantasten. Gebruik daarom geen agressieve schoonmaakmiddelen. Lees voor gebruik de bijsluiter.

Hoe maak ik een bad schoon?

Voor het behoud van de glans is het belangrijk om het bad regelmatig te reinigen met een spons en vloeibaar reinigingsmiddel. Let op dat het reinigingsmiddel geschikt is voor kunststoffen zoals acryl. Voor intensieve reiniging van uw acryl bad kun je een speciale acrylreiniger gebruiken.

Wij adviseren om het bad na gebruik droog te wrijven om kalkaanslag tegen te gaan en het bad in een goede staat te houden.

Gebruik voor het reinigen van je bad géén schuursponsjes of schuurmiddel. Ook het gebruik van oplosmiddelen, reinigingsmiddelen met zuur of antikalk raden wij af.

Ik wil een onderdeel bestellen.

Wanneer je een onderdeel wenst te bestellen, kun je een melding insturen via showroom@berensbadkamers.nl. Onze collega’s van de serviceafdeling nemen contact met je op als er aanvullende informatie benodigd is. Zodra alle gegevens bekend zijn en er navraag bij de fabrikant gedaan is, kunnen we je een offerte sturen.

Hoe maak ik een spiegel schoon?

Reinig je spiegel met water en een zachte doek. Om corrosie te voorkomen, droog je de spiegel na het reinigen. Gebruik geen agressieve schoonmaakmiddelen zoals ammoniak- en zuur bevattende producten, want deze kunnen het oppervlak aantasten.

Mijn garantie termijn is verstreken. Kan ik nog een beroep doen op jullie service?

Uiteraard verlenen we ook buiten de garantieperiode service op je keuken. Neem voor de mogelijkheden en geldende tarieven contact met ons op via telefoonnummer 0348-460132. Of mail je verzoek en het offertenummer – en adresgegevens naar showroom@berensbadkamers.nl

Garantie Hotbath binnen de garantie

Voor de producten van Hotbath geldt een garantietermijn van 60 (zestig) maanden, met uitzondering van elektronische componenten van producten, waarvoor de garantietermijn 24 (vierentwintig) maanden bedraagt. Bij een rechtsgeldige aanspraak op de garantie is het herstel van gebreken doorgaans kosteloos. Hotbath verleent garantie overeenkomstig de Garantievoorwaarden van Hotbath, die hier geraadpleegd kunnen worden.

Garantie Hotbath buiten de garantie termijn

Voor reparatie van producten buiten de garantie worden de voorrijkosten, de kosten voor arbeid en eventuele materiaalkosten aan opdrachtgever doorberekend. Een reparatie valt buiten de garantie wanneer een gebrek buiten de relevante garantietermijn valt of wanneer geen rechtsgeldige aanspraak op de garantie kan worden gemaakt overeenkomstig artikel 4 van de Garantievoorwaarden.

De tarieven voor reparatie buiten de garantie kun je vinden op: www.hotbath.nl/service/serviceverzoek

Een servicebezoek door een monteur wordt enkel toegepast binnen Nederland met uitsluiting van de Waddeneilanden.

Mag de radiator vervallen?

Nee, volgens het bouwbesluit dient er een minimale temperatuur gegarandeerd te kunnen worden.

Hebben jullie tegels op voorraad?

Wij hebben een select aantal tegels op voorraad. Zit de juiste tegel er niet tussen of wil je meer weten? Neem dan telefonisch contact op via 0348-46 01 32 of stuur ons een e-mailbericht: showroom@berensbadkamers.nl

Wat is de standaard hoogte van een wastafel?

De standaard hoogte van een wastafel is is 90cm.

Kan ik een monster tegel krijgen van mijn tegels?

Onze adviseurs kunnen een staaltje voor je aanvragen. Je kunt de adviseur die je geholpen heeft een mail sturen met jouw vraag.

Moet ik een afspraak maken?

Je kunt altijd vrijblijvend onze showroom bezoeken. Wil je advies of een 3D-ontwerp, dan adviseren wij om een afspraak te maken.

Hoe kan ik me het beste voorbereiden op de afspraak?

Laat je inspireren op onze website en via Pinterest. Heb je een account op onze website? Maak een moodboard aan voor je badkamer en/of woonvloer. Jouw moodboard kun je in de keuzehulp delen met de adviseur.

Hoe kan ik me het beste voorbereiden op de afspraak?

Laat je inspireren op onze website en via Pinterest. Heb je een account op onze website? Maak een moodboard aan voor je badkamer en/of toiletruimte of woonvloer. Deze moodboard kun je in de keuzehulp delen met de adviseur.

Afspraak annuleren?

Deze dient altijd binnen 24 uur per mail of telefonisch geannuleerd te worden.

Hoe komt de afspraak tot stand?

Als je het afspraakformulier invult, nemen wij binnen 24 uur contact met je op en zullen we samen de afspraak inplannen.

Contactformulier

Als je het onderstaande formulier invult, nemen wij binnen 24 uur contact met je op.

Heb je andere vragen, dan kun je ons altijd telefonisch bereiken op maandag t/m vrijdag van 8:00 – 17:00 uur en op zaterdag van 8:00 – 12:00 uur.

Naam
Ga naar de bovenkant